У І кварталі до Фонду в області звернулися понад 36 тисяч осіб

У січні-березні 2015 року робота головного та підпорядкованих управлінь Фонду в області була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

У І кварталі поточного року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 1337 звернень, що на 102 звернення менше ніж за аналогічний період 2014 року (1439 звернень). Зокрема, до головного управління надійшло 182 звернення, до підпорядкованих управлінь – 1155.

Письмових звернень надійшло 269, що на 25 більше ніж у І кварталі 2014 року (91 звернення). Зокрема, до головного управління надійшло 153 письмових звернення, до підпорядкованих управлінь – 116.

Найбільше письмових звернень на 1 тисячу пенсіонерів надійшло до головного управління від пенсіонерів силових структур – (2,42), до управлінь Фонду області – від жителів м. Канева та Канівського району (2,2).

У зверненнях переважали питання, пов’язані з правильним нарахуванням пенсії, проведенням її перерахунків – 680 звернень (51 % загальної кількості звернень); роз’ясненням діючого пенсійного законодавства – 345 звернень (26 %); індексації грошових доходів – 57 звернень (4 %); з інших питань – 255 звернень (19 %).

Особисті прийоми громадян у січні-березні 2015 року проведено відповідно до затвердженого графіку. На цих прийомах керівники головного управління прийняли 16 осіб, за аналогічний період минулого року – 15; керівники підвідомчих управлінь прийняли 686 осіб, що на 29 більше проти відповідного періоду минулого року (657).

Продовжено практику проведення виїзних прийомів громадян керівниками головного та підвідомчих управлінь. Таких прийомів керівники головного управління провели 3, керівники підвідомчих управлінь – 114. За результатами спілкування з громадянами міст і сіл області керівники головного управління надали обґрунтовані відповіді та роз’яснення 13 особам, керівники підвідомчих управлінь – 353 особам. У відповідному періоді минулого року ці показники в головному управлінні становили 5 виїзних прийомів, на яких прийнято 15 осіб, у підвідомчих управліннях – 163 виїзні прийоми, відповідно, прийнятих громадян – 519.

Органи Фонду в області спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходили з Урядової телефонної «гарячої лінії». У І кварталі 2015 року розглянуто та надано відповіді на 138 таких звернень (за аналогічний період минулого року – 109). Крім того, розглянуто та надано відповіді на 4 звернення, які надійшли з Черкаського обласного контактного центру (за аналогічний період минулого року – 3).

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг, скорочення строків надання послуг та підвищення якості їх надання в органах Фонду в області продовжують свою роботу приймальні громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна» (26 приймалень). У звітному періоді в таких приймальнях надано консультацій, роз’яснень, послуг 34 968 особам (у І кварталі минулого року – 24 602 особам).

Органи Фонду в області продовжують роботу над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які вони порушують, та вжиттям відповідних заходів реагування.