Яке програмне забезпечення слід використовувати для подання електронної звітності, у зв’язку зі змінами в законодавстві?

Починаючи з 1 червня 2015 року звітність щодо нарахованого єдиного внеску подається за новими формами, які значно відрізняються від попередніх.

Вибираючи програмне забезпечення для подання електронної звітності, платнику необхідно пам’ятати, що кращим є те, яке максимально знижує можливість помилки при складанні звітів, гарантує конфіденційність даних і легко інтегрується з діючими на підприємстві системами бухгалтерського обліку, має зрозумілий інтерфейс, що не вимагає істотних зусиль з його освоєння.

Що може запропонувати ринок даних програмних продуктів?

Безкоштовні програми

На сьогодні безкоштовно подати звітність можна за допомогою програми M.E.Doc – online – це спрощена версія M.E.Doc для електронної подачі звітності в онлайн режимі.

Комерційні (платні) програми:

M.E.Doc – це програма, яка допоможе в роботі з документами різних типів: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та інше.

З M.E.Doc легко та швидко можна:

– створити всі необхідні документи;

– підписати документи електронним цифровим підписом;

– обмінятися податковими накладними та квитанціями про їх реєстрацію з контрагентами;

– запросити та отримати виписки з даного реєстру;

– перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;

– за лічені секунди відправити звіти в електронному вигляді до Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України, Державного комітету статистики, Фонду соціального страхування з ТВП;

– отримати квитанції про прийом та обробку відправлених документів (звітів, податкових накладних та інше).

iFin – універсальна система обміну документами між контрагентами:

  • доступ до документів усіх контрагентів за їхнім електронним цифровим підписом;

  • захист від втрати документів;

  • всі звіти до ДФС, ПФУ та ДССУ (три способи створення звітів, ключі ЕЦП на вибір);

  • перевірка звітності на відповідність стандартам;

  • якісна технічна підтримка.

    Соната – це багатофункціональна програма для формування і підписання електронної звітності:

  • створення або імпорт звітів і податкових накладних;

  • реєстрація податкових в ЄРПН;

  • відправка звіту до ПФУ, ДФС, ДССУ;

  • підписання звітів і податкових накладних безкоштовними ключами АЦСК ІДД ДФС.

Арт-Звіт плюс – це нова програма для подання електронної звітності до державних контролюючих органів. Програма надає широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності:

  • формування звіту в програмі або імпорт з іншої програми;

  • різних АЦСК;

  • відправка звіту до ПФУ, ДФС, ДССУ;

  • отримання квитанції-підтвердження про здійснення операції.

1С Звіт – якісний комплексний сервіс з підготовки і передачі до державних органів регламентованої звітності.

Сервіс СЕЗ надає можливість користувачам програмних продуктів економічного призначення фірми “1C” для України безпосередньо з типових конфігурацій:

  • сформувати регламентовану звітність в різні державні органи;

  • перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи;

  • зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом;

  • відправити звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;

  • зберегти на електронних носіях.