Працюємо для людей

Прийомом громадян, реалізація ними конституційного права на звернення завжди були, є і будуть актуальними для органів Пенсійного фонду області.

Органи Фонду будують роботу так, щоб кожен працівник головного та підвідомчих управлінь відчував і ніс персональну відповідальність за культуру і якість обслуговування відвідувачів.

У першому півріччі 2015 року до громадських приймалень, що працюють за принципом «єдиного вікна», звернулося 84709 осіб (у тому числі до головного управління – 3508 осіб), що в 1,5 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року – 55999.

Крім того, до управлінь Фонду області надійшло 449 письмових звернень, у тому числі: до головного управління – 255 (за аналогічний період минулого року – 225), до підвідомчих управлінь – 194 (за аналогічний період минулого року – 194).

На особистому прийомі побувало 1335 осіб, що на 61 більше ніж у минулому році (1274).

Здійснено 230 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 673 особи, що в 1,4 рази менше ніж у минулому році (974 особи).

Розглянуто та надано відповіді на 215 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії», що на 33 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (182).

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунку пенсії, її індексації, роз’яснення діючого пенсійного законодавства.