Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли з Урядової «гарячої лінії» протягом січня-липня 2015 року

За сім місяців поточного року до головного управління Фонду в області надійшло 243 звернення громадян з Урядової «гарячої лінії», що на 21 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року (додаток).

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо виплати пенсії – 59 звернень (24,3 % загальної кількості звернень), правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 40 звернень (16,5 %), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 33 звернення (13,6 %), підвищення розміру пенсі – 23 звернення (9,5 %), проведення індексації пенсії – 21 звернення (8,6 %), оподаткування пенсії – 17 звернень (7,0 %), з інших питань – 50 звернень (20,5 %).

Найбільше звернень надійшло від громадян м. Черкаси – 50 звернень, м. Сміли та Смілянського району (27), м. Умані та Уманського району (13), Золотоніського району (11), Шполянського району (11), переселенців з Донецької та Луганської областей (37).

diagramma

Усі звернення, що надійшли, розглянуто у встановлені терміни. Громадянам надано письмові роз’яснення з порушених ними питань.