У центрі уваги – звернення громадян

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв’язків громадянина і держави.

Право громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування гарантоване статтею 40 Конституції України та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення та надавати обґрунтовані відповіді.

Протягом 2015 року до громадських приймалень управлінь Пенсійного фонду області, що працюють за принципом «єдиного вікна», звернулося 207980 осіб (у тому числі до головного управління – 7584 особи), що в 1,5 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року – 133450.

Крім того, до управлінь Фонду області надійшло 951 письмове звернення, у тому числі: до головного управління – 499 (за аналогічний період минулого року – 419), до підвідомчих управлінь – 452 (за аналогічний період минулого року – 529).

На особистому прийомі побувало 2691 особа, що на 327 звернень менше ніж у минулому році (3018).

Здійснено 426 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийнято 1307 осіб, що на 471 звернення менше ніж у минулому році (1778).

Розглянуто та надано відповіді на 860 звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії», що на 423 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (437).

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунку пенсії, її індексації, роз’яснення діючого пенсійного законодавства.

Усі звернення, що надходили до головного та підвідомчих управлінь, розглянуто у встановлені терміни. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії, з інших порушених ними питань.