Підсумки обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» органами Фонду в області у 2014 році

Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України» в головному та в усіх підпорядкованих управліннях організована робота з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Забезпечено право громадян на звернення до управління без встановлення спеціальних днів і годин прийому, без поділу за територіальним принципом в межах адміністративно-територіальної одиниці, а також розмежування функцій прийому громадян та оброблення поданих ними документів.

Всього за принципом «єдиного вікна» працює 26 приймалень, в яких у 2014 році фахівці прийняли 2759 звернень громадян та надали понад 133 тисячі консультацій і роз’яснень. Найчастіше відвідувачі цікавилися питаннями пенсійного забезпечення (79 %), особливостями обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та заповнення звітності (5 %), іншими аспектами пенсійного страхування (16 %).