Звертайтеся — почуємо!

У І кварталі 2016 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло всього 1483 звернення, у тому числі: до головного управління – 173, до підвідомчих управлінь – 1310, що в 1,1 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (1337 звернень).

2016-04-18_095555

За звітний період надійшло 401 письмове звернення, у тому числі: до головного управління – 150, що на 3 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року (153 звернення); до підвідомчих управлінь надійшло 251 письмове звернення, що в 2,2 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (116 звернень).

Збільшилася кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь з 10 у І кварталі минулого року до 15 у І кварталі цього року.

За звітний період на особистому прийомі у керівників головного управління побувало 16 осіб, за аналогічний період минулого року – 16; у підвідомчих управліннях – 653, що на 33 менше, ніж у І кварталі 2015 (686).

Керівники головного управління протягом І кварталу 2016 року здійснили 2 виїзних прийоми до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 7 осіб, підвідомчих управлінь – 68 виїзних прийомів, на яких прийняли 406 осіб. За аналогічний період минулого року ці показники в головному управлінні становили 3 виїзних прийоми, на яких прийнято 13 осіб, в підвідомчих управліннях – 114 виїзних прийомів, відповідно, прийнятих громадян – 353.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 517 звернень (35%); роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 445 звернень (30%); підвищення розміру пенсії – 89 звернень (6%); виконання рішень суду – 59 звернень (4%), визначення права на пенсію — 153 (10%), з інших питань – 220 звернень (15%).

2016-04-18_095810

Забезпечено об’єктивний та вчасний розгляд звернень, які надійшли на Урядову телефонну “гарячу лінію”. Протягом І кварталу 2016 року розглянуто та надано відповіді на 150 таких звернень. Крім того, розглянуто та надано відповіді на 2 звернення, які надійшли з Черкаського обласного контактного центру.

Для підвищення якості обслуговування громадян органи Фонду області надають послуги дистанційно через Веб-портал Пенсійного фонду. Протягом І кварталу 2015 року головне та підвідомчі управління розглянули та надали відповіді на 13 звернень, які надійшли через Веб-портал Пенсійного фонду.

В управліннях працює Skype-зв’язок, засобами якого громадянам надано можливість отримувати консультації дистанційно у режимі on-line.

У відділах обслуговування громадян управлінь Фонду області у І кварталі 2016 року отримали відповідні послуги 77469 осіб (у тому числі в головному управлінні – 2314 осіб).

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють “гарячі” телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах. Протягом звітного періоду в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 1563 особи.