Прийом громадян здійснюємо за принципом «єдиного вікна»

У головному та підвідомчих управліннях створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за своєчасним їх розглядом.

В усіх управліннях Фонду в області на виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 23.01.2014 № 2-1 запроваджено прийом та обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Наразі в області функціонує 26 таких приймалень.

Постанова правління ПФУ від 21.02.2012 № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України»

Наказ головного управління ПФУ в Черкаській області від 05.03.2012 №38 «Про організацію виконання постанови правління Пенсійного Фонду України від 21.02.2012 № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України»