Робота зі зверненнями громадян у I півріччі 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року роботу головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в області спрямовано на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

У І півріччі 2016 року до органів Фонду в області надійшло всього 2769 звернень, у тому числі: до головного управління – 343, до підвідомчих управлінь – 2426, що на 13% більше ніж за аналогічний період минулого року (2457 звернень), зокрема:

2016 рік

до минулого року

2015 рік

ГУ

ПУ

разом

ГУ

ПУ

разом

Письмових

296

480

776

73%

255

194

449

На веб-портал ПФУ

9

14

23

На виїзних прийомах

16

714

730

8%

21

652

673

К-ть виїздів

4

98

102

-56%

5

225

230

На особистих прийомах

22

1 218

1 240

-7%

31

1 304

1 335

РАЗОМ:

343

2 426

2 769

13%

307

2 150

2 457

Зросла кількість письмових звернень громадян до підвідомчих управлінь Фонду, зокрема до управління в м. Черкасах, Канівського та Смілянського об’єднаних управлінь.

Збільшилася кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь з 13 у І півріччі минулого року до 23 у І півріччі цього року. З числа розглянутих повторних звернень, пенсію заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства. Проте, громадяни не задоволені розмірами пенсії, чинним пенсійним законодавством та продовжують звертатися до органів Пенсійного фонду і вищих органів влади.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 878 звернень (32% загальної кількості звернень), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 820 звернень (30%), підвищення розміру пенсії – 255 звернень (9%), виконання рішень суду – 119 (4%), визначення права на пенсію – 254 (9%), з інших питань – 443 звернення (16%).Zvg1

Органи Пенсійного фонду в області спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію». У І півріччі 2016 року розглянуто та надано відповіді на 397 таких звернень. Крім того, розглянуто та надано відповіді на 5 звернень, які надійшли з Черкаського обласного контактного центру.

Головне та підвідомчі управління Фонду області надають послуги громадянам дистанційно через Веб-портал Пенсійного фонду. Завдяки цьому громадяни мають можливість у зручний для них час подати електронне звернення. Протягом І півріччя поточного року розглянуто та надано відповіді на 23 таких звернення.

В управліннях працює Skype-зв’язок, засобами якого громадянам надано можливість отримувати консультації дистанційно у режимі on-line.

У відділах обслуговування громадян управлінь Фонду області у І півріччі поточного року отримали відповідні послуги 167244 особи (у тому числі в головному управлінні – 4373 особи).

Для надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі та попередження випадків повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють “гарячі” телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах. Протягом І півріччя 2016 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 2658 осіб.