Робота із звернення громадян за 9 місяців 2016 року

Розгляд пропозицій, заяв, скарг та особистий прийом громадян є одним із важливих напрямків діяльності головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України Черкаської області.

Робота органів Фонду в області спрямована на захист конституційних прав і свобод людини і громадянина, зміцнення законності, отримання інформації про недоліки в роботі, зміцнення і розширення зв’язків з широкими верствами населення.

Обслуговування громадян в органах Фонду області забезпечено з дотриманням вимог постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1 «Про організацію прийому та обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Прийом громадян спеціалісти відділів (секторів) обслуговування громадян здійснюють щоденно протягом робочого часу без поділу за територіальним (дільничним) принципом. За 9 місяців 2016 року відповідні послуги, консультації, роз’яснення отримали 271553 особи (за відповідний період минулого року – 131676 осіб).

Для підвищення якості обслуговування громадян органи Фонду області надають послуги дистанційно через Веб-портал Пенсійного фонду. За 9 місяців поточного року головне та підвідомчі управління розглянули та надали відповіді на 28 звернень, які надійшли через Веб-портал Пенсійного фонду.

У головному та підвідомчих управліннях Фонду працює Skype – зв’язок для надання консультацій з пенсійних питань.

За 9 місяців 2016 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло всього 4575 звернень, у тому числі: до головного управління – 505, до підвідомчих управлінь – 4070, що в 1,3 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (3594 звернення).

За звітний період надійшло 1609 письмових звернень, у тому числі: до головного управління – 450, у тому числі 10 – через Веб-портал ПФУ, що на 98 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (352 звернення); до підвідомчих управлінь надійшло 1159, у тому числі 18 – через Веб-портал ПФУ, що в 3,8 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (305 звернень). 

d1

         ccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

t

 cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc  

Збільшення кількості письмових звернень пов’язане із надходженням звернень щодо перерахунку пенсії пенсіонерам силових структур, відновлення виплати пенсії працюючим пенсіонерам, які працюють на спеціальних посадах, перерахунку пенсії з 01.05.2016 у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму. Крім того, на збільшення кількості звернень вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсії державним службовцям у зв’язку з підвищенням заробітної плати з грудня 2015 року. Таких звернень надійшло 786, що становить 49 відсотків загальної кількості письмових звернень.

Збільшилася кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь з 24 минулого року до 97 цього року. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії державним службовцям.

За звітний період на особистому прийомі у керівників головного управління побувало 34 особи, за аналогічний період минулого року – 46; у підвідомчих управліннях – 1761, що на 141 менше ніж за 9 місяців 2015 року (1902).

Керівники головного управління протягом 9 місяців 2016 року здійснили 6 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 21 особу, підвідомчих управлінь – 147 виїзних прийомів, на яких прийняли 1150 осіб. За аналогічний період минулого року ці показники в головному управлінні становили  10 виїзних прийомів, на яких прийнято 38 осіб, в підвідомчих управліннях – 319 виїзних прийомів, відповідно, прийнятих громадян – 951.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни порушували питання щодо призначення пенсії та її перерахунку – 1668 звернень (36% загальної кількості звернень); роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1178 звернень (26%); підвищення розміру пенсії — 377 звернень (8%), виконання рішень суду – 157 звернень (4%); визначення права на пенсію — 333 звернення (7%), інші – 862 звернення (19%).

d2

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898 та на виконання наказу Пенсійного фонду України від 24.09.2009 № 118 забезпечено об’єктивний та вчасний розгляд звернень, які надійшли на Урядову телефонну “гарячу лінію”. Протягом 9 місяців 2016 року розглянуто та надано відповіді на 518 таких звернень. Крім того, розглянуто та надано відповіді на 12 звернень, які надійшли з Черкаського обласного контактного центру. 

Для забезпечення відкритості в роботі органів Пенсійного фонду, покращення якості інформування громадськості про їх діяльність головне та підвідомчі управління проводили роз’яснювальну роботу з питань пенсійного забезпечення через місцеві засоби масової інформації, ветеранські та інші організації області, профспілкові органи.

Питання щодо організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі у керівників головного та підвідомчих управлінь області.