Робота зі зверненнями громадян у головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду України в області протягом 2016 року

 

Робота зі зверненнями громадян у головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду України в Черкаській області спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та виконання Указу Президента України від 07.02.2010 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Основна мета, яку переслідуємо, – максимальне досягнення простоти і зручності отримання пенсіонером необхідної для нього інформації.

Важливим кроком для досягнення цієї мети є застосування скайп-зв’язку для проведення роз’яснювальної роботи з питань пенсійного забезпечення. На сьогодні за допомогою цього сучасного інтернет-ресурсу органи Фонду в області не лише відкриті для консультацій в онлайн-режимі, а також успішно використовують його для проведення у дистанційний спосіб засідань комісії з питань розгляду скарг громадян на рішення органів Пенсійного фонду України щодо пенсійного забезпечення при головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області. У 2016 році в режимі online надано консультації з питань пенсійного забезпечення 41 особі, розглянуто дистанційно 3 скарги.

Головне та підвідомчі управління Фонду області надають послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Протягом 2016 року надано відповіді 48 особам на звернення, які надійшли через веб-портал.

У 2016 році до Фонду в області надійшло 6670 звернень письмових та на особистих і виїзних прийомах керівників, у тому числі: до головного управління – 972 та до підвідомчих управлінь – 5698, що в 1,3 рази більше ніж за 2015 рік (4949 звернень).

Письмових звернень надійшло 2766, у тому числі: до головного управління – 901, що на 402 звернення більше ніж за 2015 рік (499 звернень); до підвідомчих управлінь надійшло 1865 письмових звернень, що в 4,1 рази більше ніж за 2015 рік (452 звернення). Збільшення кількості письмових звернень пов’язане з масовим надходженням звернень щодо перерахунку пенсії пенсіонерам силових структур (МВС), державним службовцям. Таких звернень надійшло 1594, що становить 58 відсотків загальної кількості письмових звернень.

На особистому прийомі у керівників головного управління побувало 47 осіб, за 2015 рік – 57; у підвідомчих управліннях – 2341, що на 293 менше ніж у 2015 році (2634).

Керівники головного управління протягом 2016 року здійснили 7 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 24 особи, підвідомчих управлінь – 232 виїзних прийоми, на яких прийняли 1492 особи. За 2015 рік ці показники в головному управлінні становили 12 виїзних прийомів, на яких прийнято 52 особи, в підвідомчих управліннях – 414 виїзних прийомів, відповідно, прийнятих громадян – 1255.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 2763 звернення; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1579 звернень; підвищення розміру пенсії – 575 звернень; виконання рішення суду – 223 звернення; визначення права на пенсію – 396.

У головному та підвідомчих управліннях постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах.

Забезпечено об’єктивний та вчасний розгляд звернень, які надійшли на Урядову телефонну “гарячу лінію”. Протягом 2016 року розглянуто та надано відповіді на 684 таких звернення. Крім того, розглянуто та надано відповіді на 17 звернень, які надійшли до Черкаського обласного контактного центру.

Питання щодо організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі у керівників головного та підвідомчих управлінь Фонду області.