Звернення громадян були, є і будуть актуальними для органів Фонду

Прийом громадян, реалізація ними конституційного права на звернення завжди були, є і будуть в центрі уваги органів Пенсійного фонду області. Органи Фонду будують роботу так, щоб кожен працівник головного та підвідомчих управлінь відчував і ніс персональну відповідальність за культуру та якість обслуговування відвідувачів.

У 1 кварталі 2017 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло всього 1770 звернень, у тому числі: до головного управління – 270 та до підвідомчих управлінь – 1500, що в 1,2 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (1483 звернення).

Письмових звернень надійшло 645, у тому числі: до головного управління 252, що на 102 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (150 звернень); до підвідомчих управлінь 393, що в 1,6 разів більше ніж за аналогічний період минулого року (251 звернення). Збільшення кількості письмових звернень пов’язане з надходженням звернень щодо перерахунку пенсії пенсіонерам силових структур, перерахунку пенсії державним службовцям. Таких звернень надійшло 337, що становить 20 відсотків загальної кількості письмових звернень.

На особистому прийомі в керівників головного управління побувало 12 осіб, за аналогічний період минулого року 16; у підвідомчих управліннях 581, що на 72 менше, ніж у 1 кварталі 2016 року (653).

Керівники головного управління протягом 1 кварталу 2017 року здійснили 2 виїзних прийоми до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 6 осіб, керівники підвідомчих управлінь – 119 виїзних прийомів, на яких прийняли 526 осіб. За аналогічний період минулого року ці показники в головному управлінні становили 2 виїзних прийоми, на яких прийнято 7 осіб, в підвідомчих управліннях – 68 виїзних прийомів, відповідно, прийнятих громадян – 406.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 754 звернення; роз’яснення чинного пенсійного законодавства – 419 звернень; підвищення розміру пенсії – 104 звернення; виконання рішення суду – 45 звернень; визначення права на пенсію – 56.