Наближення пенсійних послуг до громадян та підсумки роботи за дев’ять місяців цього року обговорили під час колегії на Черкащині

Виїзні прийоми у 105 населених пунктах, в яких проживає 65,5 тис. пенсіонерів, провели із 11 жовтня начальники об’єднаних управлінь та їх заступники, начальники відділів обслуговування громадян органів Фонду Черкаської області. Про це поінформувала начальник головного управління Світлана Зінник.

На колегії йшлося про те, що із загальної чисельності пенсіонерів, які проживають у сільській місцевості, поза межами територіальних управлінь виїзними прийомами охоплено 38 % пенсіонерів.

У зв’язку з проведенням перерахунків пенсій в області з першого жовтня 2017 року та впровадженням пенсійної реформи суттєво збільшилася кількість звернень громадян. Але тепер пенсіонери консультуються у фахівців, які надають пенсійні послуги в агентських пунктах, тому не мають потреби особисто відвідувати управління Фонду. Світлана Зінник акцентувала, що такий підхід має кілька переваг. Із одного боку, людям не потрібно витрачати на дорогу кошти і час, із іншого тих, хто приїхав до управлінь, спеціалісти можуть обслуговувати без попереднього запису та черг.

Довідково. Протягом девяти місяців 2017 року створено робочі місця та надано 415 послуг із питань пенсійного забезпечення у Білозірській, Єрківській, Мокрокалигірській, Ротмістрівській, Селещенській, Набутівській, Стеблівській об’єднаних територіальних громадах області. Створено робочі місця в 24 агентських пунктах для обслуговування громадян та надано 283 послуги з питань пенсійного забезпечення.