Робота зі зверненнями громадян протягом I півріччя 2017 року

Протягом І півріччя 2017 року роботу головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в області спрямовано на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

За 1 півріччя 2017 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло всього 3424 звернення, у тому числі: до головного управління – 784, у тому числі з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 328, та до підвідомчих управлінь – 2640, що в 1,1 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (3166 звернень), зокрема:

У І півріччі поточного року надійшло 971 письмове звернення, у тому числі: до головного управління – 410, що на 114 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року (296 звернень); до підвідомчих управлінь надійшло 561 письмове звернення, що в 1,2 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (480 звернень).

Збільшення кількості письмових звернень пов’язане із надходженням звернень щодо перерахунку пенсії пенсіонерам силових структур, перерахунку пенсії державним службовцям. Таких звернень надійшло 445, що становить 46 відсотків загальної кількості письмових звернень.

Збільшилася кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь з 23 у І півріччі минулого року до 32 у І півріччі цього року. З числа розглянутих повторних звернень, пенсію заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства. Проте, громадяни не задоволені розмірами пенсії, чинним пенсійним законодавством та продовжують звертатися до органів Пенсійного фонду і вищих органів влади.

На особистому прийомі у керівників головного управління побувало 29 осіб, за аналогічний період минулого року – 22; у підвідомчих управліннях – 1033, що на 185 менше ніж у 1 півріччі 2016 року (1218).

Керівники головного управління протягом 1 півріччя 2017 року здійснили 3 виїзних прийоми до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 10 осіб, підвідомчих управлінь – 207 виїзних прийомів, на яких прийняли 1014 осіб. За аналогічний період минулого року ці показники в головному управлінні становили 4 виїзних прийоми, на яких прийнято 16 осіб, в підвідомчих управліннях – 98 виїзних прийомів, відповідно, прийнятих громадян – 714.

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 1067 звернень (31%); роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 685 звернень (20%); підвищення розміру пенсії – 192 звернення (6%); виконання рішення суду – 100 звернень (3%); визначення права на пенсію – 144 звернення (4%).

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Органи Пенсійного фонду в області спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію». У І півріччі 2017 року розглянуто та надано відповіді на 328 таких звернень. Крім того, розглянуто та надано відповіді на 5 звернень, які надійшли з Черкаського обласного контактного центру.

Головне та підвідомчі управління Фонду області надають послуги громадянам дистанційно через Веб-портал Пенсійного фонду. Завдяки цьому громадяни мають можливість у зручний для них час подати електронне звернення. Протягом І півріччя цього року розглянуто та надано відповіді на 39 таких звернень.

В управліннях працює Skype-зв’язок, засобами якого громадянам надано можливість отримувати консультації дистанційно у режимі on-line.

У відділах обслуговування громадян управлінь Фонду області в І півріччі поточного року отримали відповідні послуги 174906 осіб (у тому числі в головному управлінні – 4634 особи).

Для надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі та попередження випадків повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють “гарячі” телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах. Протягом І півріччя 2017 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 3623 особи, у тому числі в головному управлінні – 433.