Підсумки виконання Плану заходів комунікацій з громадськістю в органах Пенсійного фонду України в Черкаській області у 2017 році

 

Система комунікації – невід’ємна частина діяльності Пенсійного фонду України, головними темами якої є питання пенсійного забезпечення громадян, покращення якості їх обслуговування, своєчасного та стабільного фінансування пенсійних виплат, легалізації трудових відносин тощо.

На виконання Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 № 1-2, головним управлінням розроблено та затверджено План заходів комунікацій з громадськістю в органах Пенсійного фонду України в Черкаській області на 2017 рік. Протягом року всі підвідомчі управління активно працювали в цьому напрямку, використовуючи усі можливості масової комунікації.

Висвітлення актуальних питань діяльності органів Пенсійного фонду в області здійснювалося через:

– регіональні засоби масової інформації, зокрема виступи на сторінках друкованих та електронних видань, коментарі у теле- та радіо- ефірах (понад 2 тисячі інформаційних повідомлень);

– публічні заходи (прес-конференції, засідання круглого столу – всього 102);

– зустрічі за місцем проживання (організована 161 така зустріч, прийнято 1932 особи);

– проведення «Днів відкритих дверей» (27 заходів, присутні 434 особи) та «Днів пенсійного фонду» (16 заходів, присутні 560 осіб).

Найбільш поширеними були зустрічі в трудових колективах, заняття в «Школі майбутнього пенсіонера», виїзні прийоми громадян. У області проведено більше, ніж 1,6 тисяч таких заходів, кількість присутніх сягнула 18 тисяч осіб.

Відповідно до Плану заходів комунікацій з громадськістю підвідомчих управліннях протягом року відбувались такі цільові інформаційні заходи:

– організовано фотоконкурс «Моя бабуся» серед жителів регіону (до 8 березня), в якому переможцями визначено учасників із Уманського та Звенигородського об’єднаних управлінь;

– проведено Єдиний день Пенсійного фонду України в області (21 квітня) під гаслом: «Ми відкриті для людей», в рамках якого відбулися телефонні «гарячі лінії» (77 дзвінків), виїзні прийоми громадян спеціалістами управлінь у сільській місцевості (12 прийомів, 82 особи); зустрічі в трудових колективах (21 зустріч), флешмоби (5 заходів) тощо;

– проведено конкурс дитячого малюнка до Міжнародного дня захисту дітей (переможці: з управлінь у м. Черкаси, Черкаському районі, Уманського та Золотоніського об’єднаних управлінь);

– організовано конкурс на кращу публікацію про пенсіонера до Дня незалежності «Пенсіонери різні» (переможці – з Чигиринського об’єднаного управління);

– проведено інформаційну кампанію «Платиш зарплату в конверті – не називай себе патріотом України», яка складалася з флешмобів, зустрічей із підприємцями, розповсюдження інформаційних матеріалів тощо;

– проведено тематичний інформаційний тиждень до Дня людей похилого віку (1 жовтня поточного року).

Встановлення зворотного звязку з громадськістю, публічного діалогу, партнерських стосунків органів влади та інститутів громадянського суспільства залишається питаннями першочергової ваги на сучасному етапі просвітницької, розяснювальної роботи органів Пенсійного фонду України.