У черкаському телеефірі – про впровадження пенсійної реформи

Про результати діяльності органів Фонду щодо впровадження пенсійної реформи у вечірній програмі «Тема дня» на телеканалі «Рось» поінформувала перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Анна Вовкогон.

Фахівець Фонду зазначила, яким є мінімальний розмір пенсії за віком, на скільки збільшилася пенсія черкасців у зв’язку з впровадженням пенсійної реформи і для яких саме категорій населення, окреслила зміни в законодавстві з першого січня 2018 року щодо призначення пенсії за віком. У Черкаській області перераховано 406 тис. пенсійних справ, або 98 % їх загальної кількості. Середній розмір підвищення пенсії, розрахований для кожного пенсіонера за документами пенсійної справи, становить 445,12 грн. Середній розмір пенсії 2 210 грн.

Під час ефіру наголосили, що з першого січня 2018 року збільшено до 25 років тривалість стажу, необхідного для призначення пенсії. Оскільки страховий стаж не тільки впливає на розмір пенсії, а і визначає право на її призначення, то особи, які не підлягають державному соціальному страхуванню, які або за яких не сплачувався збір на обовязкове державне пенсійне страхування, можуть самостійно на добровільних умовах сплачувати страхові внески. Для цього необхідно укласти договір про добровільну участь у загальнообовязковому державному соціальному страхуванні. Добровільна сплата внесків є запорукою набуття страхового стажу та можливістю подбати про майбутню пенсію.

Анна Вовкогон зауважила, що хоч органи Фонду в Черкаській області перебувають у стані реорганізації, це не вплине на якість обслуговування громадян. Створені робочі місця на території громад дають змогу зекономити кошти пенсіонерів та їх час, оскільки скористатися послугами Фонду можна безпосередньо за місцем проживання. На сьогодні послуги Фонду доступні для усіх категорій громадян.

Наприкінці зустрічі фахівець нагадала, що громадяни можуть дізнатися про всі новини в пенсійному законодавстві на сайті управління, скориставшись «гарячою лінією» або Skype-звязком, або ж звернувшись безпосередньо до спеціалістів управління.