Торік органи Пенсійного фонду області опрацювали майже 6 тисяч звернень

У 2014 році до органів Пенсійного фонду області надійшло 5744 звернення, або на 17 % менше ніж у 2013 році, у тому числі: до головного управління – 523, до підвідомчих управлінь – 5221. Найчастіше громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії – 2928 звернень (51 % загальної кількості звернень) та роз’яснення чинного пенсійного законодавства – 1650 звернень (29 %).

Письмових звернень надійшло 948, у тому числі: до головного управління – 419, або на 78 % менше ніж у 2013 році; до підвідомчих управлінь – 529, або на 55 % більше ніж у 2013 році.

Зменшилася до 43, або у 2,6 раза порівняно з 2013 роком, кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь

На особистому прийомі керівники головного управління прийняли 51 особу, в 2013 році – 68; підвідомчих управлінь – 2967, у 2013 році – 3153.

Керівники органів Фонду в області здійснили 581 виїзний прийом громадян до райцентрів, міст та віддалених сіл області, на яких прийняли 1778 осіб (на 657 осіб менше порівняно з попереднім роком).

Для зменшення кількості письмових звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в органах Фонду в області постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. У 2014 році в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 5795 осіб.

Крім того, у 2014 році фахівці Фонду в області розглянули та надали відповіді на 437 звернень громадян, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію».

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг, доступності та відкритості в роботі в усіх управліннях Фонду в області приймальні громадян працюють за принципом «єдиного вікна». Минулого року в них надано 133 450 консультацій мешканцям регіону та переселенцям з інших областей.